Пошуковий запит: (<.>A=Комишан А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Челпанов О. С. Діагностика компетентностей випускника вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Челпанов, А. І. Комишан, К. І. Хударковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_17 Розглянуто сутність компетентнісного підходу до визначення змісту підготовки військових фахівців. Сформульовано пропозиції щодо діагностики якості підготовки військових фахівців на основі компетентнісного підходу.Рассмотрена сущность компетентностного подхода к определению содержания подготовки военных специалистов. Сформулированы предложения по диагностике качества подготовки военных специалистов на основе компетентностного подхода.The article deals with the essence of competence approach to content determination for training military specialists. Propositions have been formulated concerning the quality diagnostics of training military specialists that are based on competence approach.
|
2. |
Комишан А. І. Професійна компетентність та підвищення кваліфікації педагогів вищої школи: взаємозв’язок і зумовленість [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 574-581. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_96
|
3. |
Комишан А. І. Вибір платформи реалізації захищених web-прикладень на основі експертних оцінок [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, Д. В. Сумцов, В. А. Комишан // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 4. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_4_16 Наведено методику та результати обгрунтування вибору платформи реалізації захищених Web-прикладень на підставі експертних оцінок двох найбільш поширених платформ - Apache з PHP і Microsoft Internet Information Services з ASP.Net.
|
4. |
Комишан А. І. Фінансове право як нормативне забезпечення фінансової політики [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_58
|
5. |
Комишан А. Удосконалення підготовки майбутніх фахівців фармації на основі реалізації особистісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / А. Комишан // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_21 Визначено, що за сучасних умов розвитку вищої школи України одним із перспективних є особистісно орієнтоване навчання. На підставі теоретичних досліджень зроблено висновок, що таке навчання дозволяє студенту реалізовувати власні устремління, допомагає йому самовдосконалюватися. Сформульовано та теоретично обгрунтовано ключові організаційно-педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання майбутніх фахівців фармації, що сприятимуть підвищенню рівня їх навчальних досягнень та розвитку особистісних якостей. Определено, что в современных условиях развития высшей школы Украины одним из перспективных является личностно ориентированное обучение. На основании теоретических исследований сделан вывод, что такое обучение позволяет студенту реализовывать собственные устремления, помогает ему самосовершенствоваться. Сформулированы и теоретически обоснованы ключевые организационно-педагогические условия личностно ориентированного обучения будущих специалистов фармации, способствующие повышению уровня их знаний и развития личностных качеств.It is determined that the personally oriented teaching is one of the perspectives in modern Ukrainian higher education. On the background of theoretical research it is cocluded that such teaching allows the students to realize their aspirations, directs the students to self-reliant actions, making decisions, abilities to adapt to new life conditions creative thinking, ability to react sufficiently to life’s challenges. The article considers the main organizational and pedagogical conditions of the personally oriented teaching of future specialists in pharmaceutical industry that will improve their level of educational achievement and the development of personal qualities.
|
6. |
Комишан А. І. Запровадження компетентнісного підходу до системи вищої освіти на основі визначення змісту підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, К. І. Хударковський // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_16
|
7. |
Комишан А. І. Педагогічна діагностика досягнень студентівз навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_11
|
8. |
Кудрявцева О. А. Формування інформаційної культури у майбутніх бакалаврів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Кудрявцева, А. М. Комишан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 5. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_5_12
|
9. |
Євсеєв С. П. Верифікація методики оцінювання функціональної ефективності передачі банківських інформаційних ресурсів в автоматизованих банківських системах [Електронний ресурс] / С. П. Євсеєв, Р. В. Корольов, А. С. Комишан, І. В. Бонь, С. Г. Солоненко, В. В. Богульський // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2018. - № 2. - С. 170-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_27 Розглянуто верифікацію методики оцінювання емерджентних властивостей функціональної ефективності АБС на основі комплексного показника якості, який базується на основних показниках безпеки та надійності, що в свою чергу забезпечує протидію гібридним загрозам на банківські інформаційні ресурси та елементи інфраструктури автоматизованих банківських систем. Для оцінки комплексного показника функціональної ефективності запропоновані опорні таблиці, що дозволяють виділити діапазони зміни необхідних параметрів і визначити їх в умовних балах. Такий підхід дозволяє без значних економічних, обчислювальних та людських ресурсів враховувати не тільки технічні, але й економічні параметри ТЗЗІ АБС, що дозволяє точніше оцінювати її функціональну ефективність, враховувати результати досліджень при масштабуванні мережі АБС, виборі ТЗЗІ щодо побудови та підтримання КСЗІ, аналіз протидії загрозам на складові безпеки (ІБ, КБ, БІ) БІР, їх гібридність і синергізм, мінімізацію затрат та дієвий контроль за програмними засобами КСЗІ АБС.
|
10. |
Комишан А. І. Комп’ютерна програма педагогічного тестування для самодіагностики курсантів з навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 2. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_2_7
|
11. |
Комишан А. І. Викладання іноземної мови у молодшому шкільному віці:сучасний підхід [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, І. І. Коноплянко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - Вип. 43. - С. 157-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2018_43_16
|
12. |
Комишан А. І. Метод проектів як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, Н. Б. Щокіна // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 41. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_41_12
|
13. |
Ігнатюк О. А. Особливості професійної підготовки здобувачів педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів) [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, А. І. Комишан, М. В. Бикова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - Вип. 47. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2020_47_6
|