Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Комишан А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Челпанов О. С. 
Діагностика компетентностей випускника вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Челпанов, А. І. Комишан, К. І. Хударковський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_17
Розглянуто сутність компетентнісного підходу до визначення змісту підготовки військових фахівців. Сформульовано пропозиції щодо діагностики якості підготовки військових фахівців на основі компетентнісного підходу.Рассмотрена сущность компетентностного подхода к определению содержания подготовки военных специалистов. Сформулированы предложения по диагностике качества подготовки военных специалистов на основе компетентностного подхода.The article deals with the essence of competence approach to content determination for training military specialists. Propositions have been formulated concerning the quality diagnostics of training military specialists that are based on competence approach.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.553 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Комишан А. І. 
Професійна компетентність та підвищення кваліфікації педагогів вищої школи: взаємозв’язок і зумовленість [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 574-581. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_96
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Комишан А. І. 
Вибір платформи реалізації захищених web-прикладень на основі експертних оцінок [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, Д. В. Сумцов, В. А. Комишан // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 4. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_4_16
Наведено методику та результати обгрунтування вибору платформи реалізації захищених Web-прикладень на підставі експертних оцінок двох найбільш поширених платформ - Apache з PHP і Microsoft Internet Information Services з ASP.Net.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Комишан А. І. 
Фінансове право як нормативне забезпечення фінансової політики [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.189 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Комишан А. 
Удосконалення підготовки майбутніх фахівців фармації на основі реалізації особистісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / А. Комишан // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_21
Визначено, що за сучасних умов розвитку вищої школи України одним із перспективних є особистісно орієнтоване навчання. На підставі теоретичних досліджень зроблено висновок, що таке навчання дозволяє студенту реалізовувати власні устремління, допомагає йому самовдосконалюватися. Сформульовано та теоретично обгрунтовано ключові організаційно-педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання майбутніх фахівців фармації, що сприятимуть підвищенню рівня їх навчальних досягнень та розвитку особистісних якостей. Определено, что в современных условиях развития высшей школы Украины одним из перспективных является личностно ориентированное обучение. На основании теоретических исследований сделан вывод, что такое обучение позволяет студенту реализовывать собственные устремления, помогает ему самосовершенствоваться. Сформулированы и теоретически обоснованы ключевые организационно-педагогические условия личностно ориентированного обучения будущих специалистов фармации, способствующие повышению уровня их знаний и развития личностных качеств.It is determined that the personally oriented teaching is one of the perspectives in modern Ukrainian higher education. On the background of theoretical research it is cocluded that such teaching allows the students to realize their aspirations, directs the students to self-reliant actions, making decisions, abilities to adapt to new life conditions creative thinking, ability to react sufficiently to life’s challenges. The article considers the main organizational and pedagogical conditions of the personally oriented teaching of future specialists in pharmaceutical industry that will improve their level of educational achievement and the development of personal qualities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Комишан А. І. 
Запровадження компетентнісного підходу до системи вищої освіти на основі визначення змісту підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, К. І. Хударковський // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Комишан А. І. 
Педагогічна діагностика досягнень студентівз навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.936 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кудрявцева О. А. 
Формування інформаційної культури у майбутніх бакалаврів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Кудрявцева, А. М. Комишан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 5. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 549.207 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Євсеєв С. П. 
Верифікація методики оцінювання функціональної ефективності передачі банківських інформаційних ресурсів в автоматизованих банківських системах [Електронний ресурс] / С. П. Євсеєв, Р. В. Корольов, А. С. Комишан, І. В. Бонь, С. Г. Солоненко, В. В. Богульський // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2018. - № 2. - С. 170-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_27
Розглянуто верифікацію методики оцінювання емерджентних властивостей функціональної ефективності АБС на основі комплексного показника якості, який базується на основних показниках безпеки та надійності, що в свою чергу забезпечує протидію гібридним загрозам на банківські інформаційні ресурси та елементи інфраструктури автоматизованих банківських систем. Для оцінки комплексного показника функціональної ефективності запропоновані опорні таблиці, що дозволяють виділити діапазони зміни необхідних параметрів і визначити їх в умовних балах. Такий підхід дозволяє без значних економічних, обчислювальних та людських ресурсів враховувати не тільки технічні, але й економічні параметри ТЗЗІ АБС, що дозволяє точніше оцінювати її функціональну ефективність, враховувати результати досліджень при масштабуванні мережі АБС, виборі ТЗЗІ щодо побудови та підтримання КСЗІ, аналіз протидії загрозам на складові безпеки (ІБ, КБ, БІ) БІР, їх гібридність і синергізм, мінімізацію затрат та дієвий контроль за програмними засобами КСЗІ АБС.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.19 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Комишан А. І. 
Комп’ютерна програма педагогічного тестування для самодіагностики курсантів з навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / А. І. Комишан // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 2. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 766.01 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Комишан А. І. 
Викладання іноземної мови у молодшому шкільному віці:сучасний підхід [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, І. І. Коноплянко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - Вип. 43. - С. 157-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2018_43_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Комишан А. І. 
Метод проектів як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / А. І. Комишан, Н. Б. Щокіна // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 41. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_41_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ігнатюк О. А. 
Особливості професійної підготовки здобувачів педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів) [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, А. І. Комишан, М. В. Бикова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2020. - Вип. 47. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2020_47_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського